حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم، حضرت ابراهیم علیه السلام و حضرت یوسف علیه اسلام شخصیت‌هایی هستند که در برنامه پیام آوران وحی به آنها پرداخته شده است.
سیمای فرانسوی شبکه سحر میان برنامه " پیام آوران وحی " را از ابتدای سال 92 و با آغاز نوروز 1392 برای مخاطبان فرانسوی زبان خود به روی آنتن می‌برد.
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، برنامه "پیام آوران وحی" به سرپرستی رضا زیرک زیرنویس شده و در بین برنامه‌های مختلف این سیما بخش خواهد شد. متون " پیام آوران وحی " را پروانه صالحی از فارسی به فرانسوی ترجمه کرده است. این برنامه سیره و زندگی سه پیامبر بزرگ الهی را در کلاکت‌های کوتاه به تصویر می‌کشد و به مخاطبان معرفی می‌نماید.
حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم، حضرت ابراهیم علیه السلام و حضرت یوسف علیه اسلام شخصیت‌هایی هستند که در این برنامه به ایشان پرداخته شده است. این برنامه با استفاده از آیات قرآنی و تصاویر مربوط به فیلم‌های ساخته شده، به ارائه اطلاعات درباره این 3 پیامبر عظیم‌الشان می‌پردازد.
"پیام آوران وحی" که در 82 قسمت (45 قسمت حضرت یوسف (ع)، 25 قسمت حضرت ابراهیم (ع) و 12 قسمت حضرت محمد (ص)) 10 دقیقه‌ای تولید شده است، از نوروز 1392 به صورت میان برنامه از سیمای فرانسوی شبکه سحر پخش خواهد شد.
/7432/